onsdag, november 16, 2005

I morse var världen vit

I kallhålet där jag bor låg det snö på marken i morse. På jobbet hade jag den enda bilen med snö och is på taket.


Från vardagsrumsfönstret.

Från köksfönstret.
Jag har en massa blogguppslag i draften, men eftersom jag har tidsbegränsning vid datorn så hinner jag inte bli klar med mina poster. Ikväll åker jag iväg på middag och i morgon kommer ytterligare en italienare och hon ska bo här i en vecka. Jag misstänker att det blir extralite tid att underhålla eventuella besökare på denna sida. Jag återkommer!

3 kommentarer:

Henke sa...

Fint med snö :)

Anonym sa...

Har du sett de här:

http://www.groundscapelandscape.com/index.asp

Smart för lekplatser och andra ställen i trädgården där man inte vill ha vanlig jord!

hanna sa...

Åh. Nu blev jag avis. Själv blev jag lycklig över att det kom riktig vinterrök ur munnen när jag var på väg till jobbet i morse :)