torsdag, november 23, 2006

Inte fotovänligt

Det här mörkret gör verkligen bloggen tråkig. Det blir aldrig tid att fota ju!

Vi får se hur mycket julfint det blir här i helgen. Vi skulle ha städat ikväll men jag somnade i soffan och sen fastnade vi framför Lyxfällan på TV3. Ett mycket fascinerande program... En del människor har verkligen ingen hjärna!

Hur som helst måste jag städa innan vi börjar pynta. Men det är en massa annat att göra också. På lördag är vi bjudna på pyssel hos grannen (kul!). Och i bilen ligger min nya kompost ouppackad och omonterad. Och så har jag en del jobb som bör vara klara innan veckans slut. Nästa helg kommer våra kompisar på besök och då borde jag ha gjort klart blå rummet så vi kan bädda folk i gästrummet. Men tror ni ens att jag slipade klart väggarna förra helgen? Nej just precis!

Har ni sett Cias hundvalpar?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter lite julstressigt, hoppa över städningen :)