torsdag, januari 25, 2007

Inga fröer idag heller

Men jag har fått ett mail med "ordererkännande" idag. Hoppas det betyder att de packat och skickat fröerna idag. Då har jag dem i morgon. Jag måste ha dem före helgen!!

Under tiden jag väntar kanske jag prövar att shoppa i Buxus webbutik. De har fått in en massa nya varor från England. Dessutom vet jag att den där radion är på ingång i februari. Frakten hos Buxus är 39 kronor och fröerna skickas fraktfritt och just nu är det 25% rea. Kul kul!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att dina fröer kommer! Om dom inte kommer önskar jag dig en trevlig helg ändå :-)!

Anonym sa...

Hur gick det, kom dina fröer idag? Tråkigt att behöva vänta när man är sugen på att så.. =) Köte du radion?

Lindas trädgårdsblogg sa...

nettan: Tack för hälsningen! Hoppas du haft en trevlig helg! Jag har diskat krukor... ;-)

lotta: Nä, radion fanns inte än, köpte lite annat. Kanske bloggar om det till veckan?