lördag, mars 29, 2008

Shoppat

Igår var jag till Kungsbacka och shoppade. Det blev en matta, gardiner och en massa småprylar, jätteroligt (jag kunde betala med kortet den här gången!). Kanske kan fixa lite bilder sen. När jag sen skulle åka till handelsträdgården för att köpa penséer så hade allt som stod ute frusit och var alldeles slokat :-( Jag tyckte inte det var någon idé att shoppa och det var innan stängningsdags så jag hann inte åka till något annat ställe. Tråkigt för de hade jättefina små krusiga sorter som jag suktat efter. Ska det bli några penséer i år? Nu håller i alla fall snön på att regna bort så våren är på väg tillbaka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sugen på att handla hos handelsträdgården också. Har inga gröna fingrar så tips på hur man gör med övervintrade pelargoner tas tacksamt emot...

Anonym sa...

Vilken tur att du hade kortet med! ;)
Synd på penséerna. Det är väl inte riktigt dags på riktigt för penséer än, men man blir ju så sugen när det är vårväder!

Ann-kristin S sa...

Hej hittade din fina blogg idag ,så jag måste få lov att gratulera med dom otroligt söta små prinsarna :)