söndag, september 05, 2010

Uppstammat

Jag började klippa in thujan på hörnet. Den hängde över ett par decimeter över grusgången. Jag har länge tänkt att jag ska stamma upp den, men inte riktigt hunnit eller vågat. Nu gjorde jag ett snabbt överslag om jag skulle hinna innan pojkarna vaknade. Chansade och gjorde slag i sak! Men först tog jag en bild (hade hunnit klippa in den).Och så efter.Den är tyvärr inte lika fin sedd från cykelvägen. Men nu har jag frigjort en ny yta att plantera marktäckare på!

7 kommentarer:

johanna sa...

Jag tycker det blev riktigt tjusigt! Modigt! :o)

Lotta Sultan sa...

vad fint det blev!
visst är det härligt med bonusplatsen som frigörs!

Anonym sa...

Snyggt!
mlj

Iréne JB sa...

Uppstammat är fint! Och precis som du säger, nu finns det plats för någon rolig marktäckare under. Ska bli kul att se vad du väljer.

Evelina sa...

Jättefint!!

Erika sa...

Ville du har mer plats att planera på eller villa du att busken skulle bli mindre? Bra att man får ut mer än en sak av klippandet.

Anngus sa...

Snyggt var ordet!